3. nap

Ma reggel már nagyon magabiztosan mentem iskolába. Már nem kellett számolgatnom a megállókat a buszon, és azon gondolkodnom, hogy jobbra vagy balra induljak. És akkor ráeszméltem, hogy tulajdonképpen én most Oxfordba járok iskolába. Húúú! Ma olyan régi eredetű és új kifejezéseket tanultunk, amelyeket használnak a mindennapokban. Például: Bob's uncle, Bite a bullet, Yolo,air punch, de a kedvenceim, azok amik rímelnek, mumbo jumbo, willy nilly,aga saga. Aztán megtudtuk azt is, hogy a Temse valamiért Isis-ra változtatja a nevét, amikor Oxfordba ér. Hogy két egyetem van Oxfordban a University of Oxford és az Oxford Brooks University, és ezekhez nagyon sok épület tartozik, például a Christ Church, melyet megnéztünk délután. Ebédidőben nézelődtem a piacon, és fish and chips-et ettem. Délután néhány csoporttársammal bementünk az Ashmolean Múzeumba, majd a The Chequers Pub-ban ittunk egyguinness-t (házi feladat teljesítve).